Een CP plek met een schitterend uitzicht en een geschiedenis. In deze tijd van het jaar heel druk bezocht, maar er is redelijk veel plek voor zeker 15 campers. Een groot grasveld ervoor. Ook plek voor tentjes.

• juli 2021

Ok plek voor overnachting. Lawaai van de weg (E6). Prullenbakken bij binnenkomst. Prachtig uitzicht op de fjord.

• november 2019

leuke plek bij het monument. geen voorzieningen. we hebben er voor de derde keer gestaan, elke keer gevist maar nooit iets gevangen, maar dat kan aan mij liggen.

• juli 2021

• november 2019