Schitterende natuurplek met magnifiek uitzicht. Beneden (steenworp verderop) sta je wat rustiger en kun je gemakkelijk het water in om te zwemmen. Het is hier heel stil. En de Wildernisweg is een heel fijn en mooi rijden als alternatief voor de E6.

• augustus 2020

Prachtig plekje, picknick tafels, vuur grill om te bbq-en en droog wc.

• juli 2019

Mooi plek maar even verder aan je rechterkant smal paadje inrijden en een nog mooiere plaats vlak bij het meer, weg van de baan. Wanneer ik thuis ben zet ik coördinaten en foto's op deze app.

• augustus 2020

Prachtig plekje, picknick tafels, vuur grill om te bbq-en en droog wc.

• juli 2019

• Sekundær Fylkesveg 291