Prachtig gelegen camping. Schoon en warm water. Vriendelijk ontvangst. Vrije plekken op gras. Diverse toilet gebouwen en keuken met ruime warme eetkamer. Helaas regende het aan 1 stuk door toen wij er waren waardoor we weinig hebben kunnen genieten van de camping maar we raden het mensen zeker aan.

Snoeck

bedankt voor je bezoek en vriendelijk woord hoop dat het de volgende keer niet regent

Fijne rustige camping met een vriendelijke eigenaar. Schoon sanitair.

Bedankt voor de lieve woordjes

Prima camping! Mooie ruime camperplaatsen, zeer schoon sanitair (misschien wel dankzij alle aanwijzingen?) en een hele mooie plek aan een rivier. De (Nederlandse) eigenaar is vriendelijk en behulpzaam.

bedankt voor de mooie woorden

Snoeck

Fijne rustige camping met een vriendelijke eigenaar. Schoon sanitair.

Bedankt voor de lieve woordjes

bedankt voor de mooie woorden