Wat een prachtige plek om te staan met je camper. Op een oude wc na is er helemaal niks,maar dat is ook niet nodig als je er met je camper staat ( zelfvoorzienend bent). Het enige wat je hoort is de wild waterstroom. Echt genieten met een geweldig uitzicht.

G-n-R

prachtige plek om tot rust te komen en te genieten van puur natuur direct aan het water. Er is genoeg ruimte waar wij hier waren, er stonden hier ongeveer 25 stacaravans en caravans, maar er is geen elektriciteit maar toiletten zijn gratis, we komen zeker nog eens terug.

Björn72

Heerlijke locatie aan een meer en er waren nu (21/7) helemaal geen dagjesmensen. Enkele campers, paar caravans en een paar tenten, maar meer dan genoeg ruimte voor iedereen. Aanrader.

• Grorudveien

3748, Siljan, Noorwegen