Parking Gaustabanen

Rjukan, Tinn, Vestfold og Telemark fylke, Noorwegen

Parking Gaustabanen

bij ondergrondse kabelbaan naar Gaustatoppen - overdag druk - overnachten verboden - centrum 13,5km

• Rjukan, Noorwegen
  • NOK 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• augustus 2019

Het washeel druk op de parkeerplaats. Toen we gingen vragen bij de informatie, zei men dat ze liever geen campers hadden, maar we mochten voor 30 euro daar voor 1 keer een nachtje blijven staan. zijn toen maar doorgereden.

• augustus 2019

Er stond heel expliciet dat toegang alleen was voor gebruikers kabelbaan, wij zijn daarom doorgrreden.

• augustus 2019

Wij niet op één van de 2 parkeerterreinen gaan staan. Je kan prima langs de vakken aan de weg staan. Wij stonden bij het kleine meer. De weg is vanaf 22 - 7 uur rustig

TAJ

• NOK 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.