Mooie plaats en genoeg ruimte voor heel wat campers. Heel mooi uitzicht op het fjord. Wij waren hier te vroeg om te blijven overnachten, maar we onthouden deze voor op de terugweg.

• oktober 2019

Rustplaats direct aan de E06. Het toiletgebouw was gesloten, is waarschijnlijk alleen in de zomer open. Geweldige locatie direct aan de Porsangen Fjord. Perfect voor een overnachting met douche en toilet. Lengte onbeperkt, als de plaats niet bezet is, waren we hier alleen.

• september 2019

Rustige plek direct aan het fjord. Lunch hier. Toilet en prullenbak beschikbaar.

• oktober 2019

• september 2019