Mooie plek voor een nacht, prachtig uitzicht. Dicht bij Flåm. Wel langs de doorgaande weg maar dat wordt gedurende de avond rustig. Voor ons geen probleem, goed geslapen.

rshuisman

fantastisch uitzicht en prima plek. Wel dichtbij de weg dus wat lawaai van verkeer, maar voor ons niet storend. Top plek.

kayleeenniels

Op lawaai van de weg na is het 5 sterren. Fantastisch uitzicht beide kanten van de fjord. Cruiseschepen varen voorbij. Recht voor een waterval. Plek voor 5/6 campers dus op tijd komen en blokken nodig. Een kilometer verder ook mooie plek iets meer beschut.

• Strandavegen 3-27

5745, Aurland, Noorwegen