Dramatisch slechte camping. Geen ster waard. Omgeving doet denken aan een industrieterrein. Voor ons nooit weer.

H8

komen we aan met een kleine busje, wordt je midden op de weg neergezet omdat er geen ruimte is. camping wordt volgepropt. sanitair verouderd en aan de overkant van de weg. wel 350nok betalen. geen positieve reactie van ons.

Vosje11

Wat een troosteloze camping. Zelfs 1 ster is het eigenlijk nog niet waard. Oud en kapot sanitair en smerige douche. Je kunt vanaf deze locatie met de bus naar Bergen dat is het enige positieve.

Bergen Camping Park