• oktober 2019

Oktober 2019, is gewoon een geasfalteerd oppervlak zonder iets. Er is geen teken dat dit een Womo-veld zou zijn, maar we brachten toch een rustige nacht door. Winkelen ongeveer 50 meter.

• december 2018

Hier hebben we doorgebracht door bewoners aanbeveling een rustige ongestoorde nacht en ochtend. ALLEEN PARKEREN zonder alles, geen parkeerplaats! Iedereen die zich onopgemerkt gedraagt, geeft anderen een kans op berusting! Nabijgelegen benzinestation en Billa-markt.

• oktober 2019

• december 2018