A1-Stellplatz Rosslwirt

Kufstein, Vöcklabruck, Opper-Oostenrijk, Oostenrijk

A1-Stellplatz Rosslwirt

bij Gasthof Rosslwirt - nieuw aangelegd ter plaatse van de tennisbanen in 2014 - Attersee 10km - Mondsee 10km - Salzburg 45km

• Halt 1

4881, Kufstein, Oostenrijk

• oktober 2020

Zeer vriendelijke ontvangst. Het verblijf (inclusief stroom) is gratis als je in het gasthof gaat eten (niet duur). Broodjesservice is aanwezig. Toiletten schoon. LET OP : de plaats is NIET Kufstein zoals in de app is vermeld, maar Straß im Attergau. Verblijf wordt van harte aanbevolen.

• september 2019

Prima overnachtings plaats. Na aanmelding een vriendelijke ontvangst. Tarief voor een nacht is 10 euro. Al ga je gaat eten in het restaurant dan is het gratis. Wienersnitzel mit Pommes en een biertje ( halve liter ) is 11 euro. Autosnelweg kort er langs maar voor mij geen probleem.

• augustus 2019

Na de laatste beoordeling stopten we hier bijna niet, maar blij dat we het deden! Schoon, goed ingericht, goed eten goede prijs en alle voorzieningen behalve douche en allemaal gratis als je eet. Geluid verwaarloosbaar, zelfs met deuren en ramen open. Wat verwachten mensen!

intrepidfor10minutes

Deze locatie heeft 13 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• oktober 2020

• september 2019

• augustus 2019

intrepidfor10minutes

Deze locatie heeft 13 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Verhard

• Wintersport