A1-Stellplatz Rosslwirt

Halt, Vöcklabruck, Opper-Oostenrijk, Oostenrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Wij hebben hier 1 augustus een nacht doorgebracht en een hapje gegeten bij het gasthuis. Prima plek voor een nacht. Rustig en kwaliteit vs kosten zijn in orde. Kosten stroom wat aan de hoge kant. Sanitair ook prima, maar wel in het gasthuis dus niet bij de plek zelf.

CampervanGeorge

Goede plek voor een nacht. De snelweg is hoorbaar, maar voor ons niet storend. Kleine speeltuin met skelters. Er is een douche die schoon was. Een ster aftrek omdat de stroom erg duur was.

• oktober 2022

Hier hoef je als camperaar dus niet heen te rijden. Het is een Gasthof, waar je al een dag v.t.v. moet reserveren. Met de camper mag je er dus niet overnachten. Er is ook geen stroom. Je kunt wel water pakken en je afvalwater losen, maar dat is niet wat wij zochten.

• oktober 2022

A1-Stellplatz Rosslwirt