Vanwege de kermis is de halve parkeerplaats afgesloten, en er hangen inderdaad bordjes dat je hier niet mag overnachten. Verwijderen van CamprrContact, zou ik zeggen.

Pedrosa

Goede parkeerplaats om even naar centrum Linz te lopen en te bekijken. Overnachting is niet toegestaan, maar dat waren we ook niet van plan. Kortom als je centrum Linz even wilt bekijken een prima optie voor een paar uurtjes overdag.

• augustus 2022

VERBODEN !!!!!! Je kunt sinds augustus 2022 niet slapen, anders krijg je bericht

• augustus 2022

• Urfahrmarkt 1