• juli 2024

ideale ligging om Salzburg te bezoeken. wij zijn met de fiets langs de rivier gegaan, ongeveer 4km. Mooie wandelingen vanaf de camping. Jammer genoeg hadden we de dag van aankomst veel regen, waardoor het terrein erg modderig was. voor de rest prima in orde.

• juli 2024

Beetje rommelig, maar gastvrij. Geen vaste plekken, dus bij drukte heb je minder ruimte. Prima douches en toiletten, jammer van de slechte reviews, is niet verdiend. Alle faciliteiten aanwezig. Lekker wandelen in het bos of naar Salzburg op de fiets.

• Weberbartlweg 20

5026, Salzburg, Oostenrijk