kost niks dus daar kun je niks van zeggen maar de bediening in het restaurant is zeer beneden de maat. dame ziet je liever gaan dan komen

kheuvelm

Aardige mensen, laat in de avond aangekomen en wat gedronken op het terras. gevraagd of ik mocht blijven slapen op de parkeerplaats en was geen enkel probleem. Eigenaar gaf aan dat ze ‘S ochtends een ontbijtbuffet hadden vanaf 7:00.

• oktober 2022

Het is een plek naast een herberg waar je goed kunt eten. De plaats ligt echter ook direct aan de straat en het is echt lawaaierig vanwege het verkeer. We hebben onze oordopjes gebruikt, dan is de nacht oké. Naast de herberg vindt u een speeltuin en een hertenkamp. Er is geen V+E.

• oktober 2022

Gasthaus Marie