prima eenvoudige camping.. eigenaar vriendelijk en zeer informatief. sanitair simpel maar schoon. Imst op zich niet bijzonder. rosengartenschlugt prima te doen en aanrader evenals de fietsroutes. Top is de glenthof bij de tennisclub om te eten. rest is simpel. in een paar dagen wel gezien.

Frankwie

Basic camping voor een redelijke prijs, hebben hier 7 nachten gestaan met 2 personen. Wij betaalde 26€ per nacht met de kortingskaart van Acsi ??? en dit vanaf 29/05/2023. Douches en toilet ruimtes zijn aan een grondige renovatie toe.

Aktivcamping Am Schwimmbad