Camping Falken

Lienz, Tirol, Oostenrijk

• juli 2024

• juni 2024

vriendelijk ontvangst. zeer mooi en schoon sanitair. plaatsen zijn voor onze camper groot genoeg (5 meter). grotere campers staan wat meer op elkaar. prijs is behoorlijk, wij betaalden 39.50 voor een nacht inclusief stroom.

• juni 2024

Fijne camping. Vriendelijke receptie. Goed en schoon sanitair. Met ons busje kregen we een mooie ruime plek op het tenten veld. We betaalden € 31 per nacht. Prima uitgangspunt voor fietsen langs de Drau.

• juli 2024

Camping Falken