Top camperplek. alle voorzieningen aanwezig. Vriendelijke eigenaar en een slim betalingssysteem en de omgeving is verschrikkelijk mooi. Restaurant in het dorp is prima en redelijk geprijsd. Ik heb er in ieder geval goed gegeten!

TacPro

Prima plek en prijs! Geen sanitair maar dat was vooraf bekend dus geen probleem! Ruime plaatsen en mooi uitzicht! Wij hadden daar en stop-over dus niks in de omgeving verkend!

Har538

Zeer schone en nette plaats. De beheerders zijn erg vriendelijk, ze hebben informatieve folders over uitstapjes en activiteiten in de omgeving. We brachten een zeer rustige nacht door op een ruime plaats.

parking Dorfstrass