Silvretta Stausee

Gaschurn, Bludenz, Vorarlberg, Oostenrijk

Silvretta Stausee

rustige, prachtige omgeving - wc bij de busparking - boottocht op het stuwmeer mogelijk - waarschuwing: risico van schade aan de camper door de loslopende runderen en paarden, zowel op de camperplaats als de weg er naartoe

• Silvretta Straße

6794, Gaschurn, Oostenrijk
  • € 23,50 • 1 jun. t/m 1 nov.

• september 2020

Mooi plekje om de dag en nacht door te brengen. Het was ons niet geheel duidelijk of we er mochten overnachten maar blijkbaar mag het, je mag alleen niet camperen. Mooi wandelgebied.

• september 2020

We waren op deze “staanplaats” op 3 september 2020. Omdat we meteen een bord zagen met de tekst Camping verboden, vroegen we naar het opgegeven nummer! We kregen echter alleen het nummer van de Ill-centrales en daar legden ze ons uit dat het niet toegestaan is om bij de WOMO te blijven!

Netjes en redelijk druk. Met wat slechter weer maakt het een wat sombere indruk

Netjes en redelijk druk. Met wat slechter weer maakt het een wat sombere indruk

• Silvretta Straße

6794, Gaschurn, Oostenrijk

• € 23,50 • 1 jun. t/m 1 nov.