Parking Stanczyki-viaduct

Parking Stanczyki-viaduct

parkeerterrein bij viaducten van Stanszyki - centrum 600m

• Green Velo Wschodni Szlak Rowerowy

19-504, Dubeninki, Polen
  • PLN 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

3van 5
  • september 2019

Het is zondag en er zijn hier bezoekers die ook naar de kleine kiosk gaan, alleen 's avonds zijn we nog over. Je loopt naar het viaduct en of anders rond en geniet van de omgeving. Het is een bestemming en niets meer.

• juni 2019

Helemaal geen service, nu gratis. Als we aankomen staan er 2 touringcars en 4 auto’s. Een tentje met ijs en frisdrank en een souvernierstalletje zijn open. Die sluiten tegen half zes en om 8 uur mag je niet meer op het viaduct. Heel rustig, wel donker en een beetje eenzaam.

ariedekreij

Deze locatie heeft 7 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

3van 5
  • september 2019

ariedekreij

Deze locatie heeft 7 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Green Velo Wschodni Szlak Rowerowy

19-504, Dubeninki, Polen

• PLN 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.