Mooi gelegen, maar niet erg vlak terrein. Mooi uitzicht op de brug. Restaurant vlakbij. Wij zijn doorgereden omdat we niet alleen wilden staan.

• september 2019

Het is zondag en er zijn hier bezoekers die ook naar de kleine kiosk gaan, alleen 's avonds zijn we nog over. Je loopt naar het viaduct en of anders rond en geniet van de omgeving. Het is een bestemming en niets meer.

• juni 2019

Helemaal geen service, nu gratis. Als we aankomen staan er 2 touringcars en 4 auto’s. Een tentje met ijs en frisdrank en een souvernierstalletje zijn open. Die sluiten tegen half zes en om 8 uur mag je niet meer op het viaduct. Heel rustig, wel donker en een beetje eenzaam.

• september 2019

• juni 2019