• september 2021

Gratis afstorten. Toilet erbij. Goede en ruime parkeerplek. We hebben er niet geslapen, wellicht wat last van naast gelegen weg

• februari 2020

bleven een nacht, alle voorzieningen op de weg was een beetje luidruchtig, maar een leuke plek om te verblijven

• augustus 2019

Mooie stelplaats. Propere voorzieningen, met afvalbakken. Centrum vlakbij. Een aanrader. Drie plaatsen maar er is een heel grote parking vlakbij. Ik zie ze hier nog niet direct iemand wegsturen

• september 2021

• februari 2020