Albufeira, Faro, Portugal

Quinta do Canhoto

Wijnmakerij van het Portugal EasyCamp-netwerk - gebruik GPS-coordinaten - vooraf reserveren en betalen via de website - centrum 6km

• Estrada de Brejos

8200, Albufeira, Portugal

4van 5
  • april 2022

Toppertje. Vriendelijke ontvangst en gastvrijheid. Rustig gelegen je kan met fiets makkelijk naar albufeira +30min.

50ers

Bedankt voor je bezoek en fijn om te horen dat je een geweldige tijd hebt gehad! Graag tot ziens in ons netwerk!

huermark

Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij onze Host Canhoto! Bedankt voor uw bezoek en ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen :-) Vriendelijke groeten Portugal EasyCamp

• maart 2022

overnachting op een wijngaard, deze ligt op fiets/loop afstand van Albufeira. geen voorzieningen maar wel een leuke ontvangst met korte rondleiding en bij de prijs inbegrepen 3 flessen wijn en chocolade. let op ligt langs de doorgaande weg! je moet vooraf reserveren via de website.

Ardennen69

Bedankt voor uw bezoek. Geniet van Portugal!

4van 5

• maart 2022

Ardennen69

Bedankt voor uw bezoek. Geniet van Portugal!