Perfecte plek, zeer vriendelijke ontvangst. Leuke en interessante rondleiding en proeverij gevolgd.

hansenmarjoke

Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij onze host! Bedankt voor uw bezoek en graag tot ziens in ons netwerk! Geniet van Portugal

• april 2022

Toppertje. Vriendelijke ontvangst en gastvrijheid. Rustig gelegen je kan met fiets makkelijk naar albufeira +30min.

50ers

Bedankt voor je bezoek en fijn om te horen dat je een geweldige tijd hebt gehad! Graag tot ziens in ons netwerk!

huermark

Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij onze Host Canhoto! Bedankt voor uw bezoek en ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen :-) Vriendelijke groeten Portugal EasyCamp

Quinta do Canhoto