Camping Alvor

Portimão, Faro, Portugal

• juni 2024

we hebben nog hier 3 nachten gestaan, ontvangst was vriendelijk,sanitair simpel en schoon. Alles aanwezig zwembad restaurant enz. zijn geld wel waard.

Moai-Fuort

leuke camping, alles wat een camperaar nodig heeft, goede en schoone sanitair. Wasmachine en droger zijn ook aanwezig en een heel gezellig stadje, en volop restaurants.

Gerard-D.-

Vaste bewoners wezen ons op een mooie nog beschikbare plek op deze fijne, dus altijd volle, camping. Als het regent is er altijd modder. Maar na regen komt vaak weer zonneschijn. Wij blijven hier zeker een week staan.

• juni 2024

Camping Alvor