Een wat stairs camperplek maR wel netjes en centraal gelegen. Gevoel van veiligheid. Naast de Lidl dus ff de voorraad aangevuld. Lekker gefietst naar Cape Vincent en Sagres. Uitstekend te doen. Rustige nacht. Voor wat het is prima dus.

MoLuc

Klein schallige CP met afgebakende plaatsen en een betaald toilet en douche's. CP is gelegen op fietsafstand van Sagres, ongeveer 10km, en vlak naast de Lidl. Het dorp zelf is niet veel maar wel veel wandel mogelijkheden. We hebben hier 3 nachten met veel plezier gestaan.

RuudKoers

prima plaats, prima prijs !vriendelijke eigenaars. terug genoten van m'n verblijf hier. Vorig review beaam ik...jammer van profiteurs...

• Praca da Tanegashima

8650, Vila do Bispo, Portugal