Nazaré, Leiria, Portugal

Parking LIDL

4 blauw gemarkeerde plaatsen voor campers - klanten mogen overnachten - zonder voorzieningen - centrum 1,5km

• Rua da Cooperativa

2450, Nazaré, Portugal

• januari 2020

Overnachten bij LIDL? Waarom niet. Maar ik denk dat deze 4 plaatsen gereserveerd zijn om te winkelen. Tenminste, zo hebben we het gedaan 28.1.20 Trouwens, je kunt bij IKEA in Murçia Spanje blijven / met V + E

• augustus 2019

Diverse grote parkings in de buurt waar het beter overnachten is. Geen service. Grote blauw geschilderde vlakken is het enige wat dit is.

• juli 2019

Plaats een beetje uit de buurt om Nazaré te bezoeken, maar we waren erg blij met de kracht om onze CP te verlaten. We hebben de veilige plek gevonden

• januari 2020

• augustus 2019