• oktober 2019

CP was niet te bereiken door markt op zondag. De kust is prachtig. Kijk verder naar onze beoordeling op sitecode 10833. Dat is de CP achter de vuurtoren.

• juni 2018

Alternatieve parkeergelegenheid wanneer het te lawaaierig is bij de vuurtoren! Een rustige, verlichte rechthoek parkeerplaats 's nachts, omringd door woonhuizen, café, restaurant. Op een steenworp afstand van spectaculaire rotsformaties aan de kust. Gratis V + E # 49692 Intermarche Peniche

• oktober 2019

• juni 2018