Ericeira Camping

Ericeira, Lissabon, Portugal

Mooi gelegen , vrij nieuwe camping met heel mooie camperplaatsen. Keuze uit plaats zonder voorzieningen of met voorzieningen ( stroom, water en stortplaats ) per standplaats. Kosten € 19,80 p. dag. 2 personen. uitzicht op zee . Op loopafstand van het oude stadje.

Ik heb ze deze dag 11 keer gebeld zonder antwoord. Ik heb ze ook een bericht gestuurd zonder antwoord of antwoord. ZIJN ZE OPEN? Weet iemand het misschien? 21 september 2023.

Ericeira Camping