Latest reviews

SitecodeLocation nameDate MarkReview
3983 Wohnmobilpark Bingen25-4-2018 4
Toen we kort na 15.00 uur aankwamen was er geen groundsman en de krachtzuil uitgeschakeld. De PW kwam later niet meer over, zoals op andere plaatsen (bijv. Mainz), maar pas om 10 uur de volgende ochtend. Dus we waren 's nachts zonder elektriciteit - slecht, als je een slaapmasker nodig hebt. 🙁
11663 Sportanlagen25-4-2018 5
OK voor één nacht. Veel auto's gedurende de dag, als fitnesscentrum en tennisbanen naast de deur. Goed voor fietsen en wandelen. De wijngaarden zijn dichtbij, in de stad en aan de Rijn loop je een tijdje rond.
55749 Casa Felicia25-4-2018 8
goede plek om lekkere grote wandeling te maken door de artisjokke velden en door de oude zoutvlaktes. als je op de kaart zoekt vindt je pr wandelroutes. cp goede douche toilet en erg vriendelijke mensen en honden liefhebbers!! la marina ook n mooi plekki
18792 SVR Camping Chellanatura25-4-2018 10
fijne plek om de natuur in de omgeving te verkennen. we hebben er 2 nachten gestaan met onze camper. honden vriendelijk wat voor ons met 4 honden prima uit kwam. chella is leuk on naar toe te wandelen en de waterval te bewonderen. camping heeft prima sanitaire voorzieningen een goed voorbeeld voor vele campings van deze aard wij komen zeker terug
2147 Parking25-4-2018 10
Dit is nog een camperplaats zoals wij als pioniers van het camperen vaak hebben gedaan. Niet geschikt voor de moderne camperaar, maar wel een echte in de natuur zonder voorziening en geen ontvangst, Tja!
49401 Wijngaard Danouise24-4-2018 7
Mooie plaats. Natuurgebied aan de overkant van de weg. Wandel knooppunten.
24184 Kränchen24-4-2018 8
Bezochten op 17 en 18/04 deze mooie en druk bezochte cp. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Mooie fietsgelegenheid langs de Rijn naar Koblenz (+/- 8km) of langs de Lahn naar Bad Erms ( 12km). Er is weinig schaduw en geen wifi. Deze laatste is gratis in het Globus center.
229 Klein Amerika24-4-2018 8
Hulde voor de stad Gouda die een geweldige gelegenheid biedt om Gouda te ontdekken. Veel nationaliteiten gezien op de cp én on de stad Gouda. De middenstand is vast blij met de vele extra consumenten en terras bezoek. Dit zouden veel meer steden/gemeenten moeten faciliteren. Ik las dat Winterswijk centrum ook mogelijkheden gaat creëren. Een voorbeeld voor veel gemeente besturen. Een dikke 8
5115 Area Camper Estatico24-4-2018 6
vreemd deze hoge beoordelingen. het is een camperstalling achter een grote stalen poort. aan de buitenkant kun je niet eens zien dat het een camperplek is. de beheerder is heel aardig maar spreekt geen woord over de grens. ook moet je het terrein voor 10.00 uur verlaten. dat kom je in Italië niet vaak tegen.
11641 Parque Biologico de Gaia24-4-2018 7
Echt mooie site binnen het park. Mooie privé-plaatsingen. Gratis toegang tot het interessante park (we waren niet enthousiast over grote roofvogels in volières). Zou het MH-gebied hogere punten geven, maar er zijn geen toiletten behalve bij de Parkreceptie. Geen douches. Geen broodbezorging. Winkels niet te ver weg. Mooie plek om Porto te bezoeken met de bus of taxi.
Advertisement