• april 2023

We waren gisteravond helemaal alleen, het was erg rustig, we betaalden 10 euro voor 2 volwassenen en 1 kind met alles erbij. Enige nadeel aan de camping is een onverharde weg en als het regent niet zo geweldig.

Cuxhaven-D

prima plek voor doorreis. veel plek, weinig schaduw. Sanitair ok wij betaalde 70 lei

• juli 2021

Alles wordt duurder😉, 15 euro. goed sanitair. Ruimte genoeg. Goed bereikbaar.

• april 2023

• juli 2021

Alles wordt duurder😉, 15 euro. goed sanitair. Ruimte genoeg. Goed bereikbaar.

Camping Kentaur SRL