Vrije ruimte met V/E, vers water, toiletten en grote vuilnisbak. Kinderspeelplaats naast het plein. Weg vooruit (oordopjes helpen). Groen aan de achterzijde met een kort voetpad. Prima voor een overnachting.

• maart 2018

We verbleven hier voor een nacht zag de uitvoerbaarheid en goede recensies, maar helaas vonden we de faciliteiten gesloten ... Enige reden waarom we hier! Er we gestopt bij een rustplaats!

• oktober 2017

Zeer goed voor de nacht als gratis water, toiletten (continentale stijl is misschien niet ieders smaak!) ... en grijze en zwarte afvalverwijdering. Leuke speeltuin voor kinderen. Geen stroom, maar we zijn in elk geval meestal op gas. Geen klachten!

• maart 2018

• oktober 2017