Area Comunale

Area Comunale

bij de melkfabriek

• Strada Nona Gualdaria

• maart 2018

We verbleven hier voor een nacht zag de uitvoerbaarheid en goede recensies, maar helaas vonden we de faciliteiten gesloten ... Enige reden waarom we hier! Er we gestopt bij een rustplaats!

• oktober 2017

Zeer goed voor de nacht als gratis water, toiletten (continentale stijl is misschien niet ieders smaak!) ... en grijze en zwarte afvalverwijdering. Leuke speeltuin voor kinderen. Geen stroom, maar we zijn in elk geval meestal op gas. Geen klachten!

• mei 2017

Mooi aangelegde stopplaats/parking met basisvoorzieningen (lozen/vullen, vuilbak) en met propere toiletten. Tevens een picknick area met wat speeltuigen. Overnachten is misschien iets minder omdat het vlak aan een drukke weg ligt.

• maart 2018

• oktober 2017