Camping Zip

Kremna, Servië

Mooie en rustige camping. Alle voorzieningen aanwezig. Lieve aardige beheerdster was zeer behulpzaam. Op moment van aankomst waren wij de enige gasten. Prijs actueel 27 euro voor 2 personen all-in dus met toeristenbelasting ofwel 3.186 Servische Dinar.

Leonard47

Camping was verlaten bij aankomst. Om 17:45 kwam de beheerder langs. Alle faciliteiten - behalve grijs water lozen - zijn aanwezig. Dorpje Kremna is op loop afstand, maar stelt niet veel voor. We hebben €24 moeten betalen ( 1 camper, 2 personen). Erg prijzig voor de tijd van het jaar.

Peter&AnitaK

Het was moeilijk om dit hemelse paradijs te verlaten. We waren in juli en we waren bijna alleen. De plaats is mooi, schoon en ook goed voor groepen.

Camping Zip