• juli 2020

• mei 2019

Verlopen dure camping. Er lopen er minstens 30 pauwen rond te gillen en te poepen, je kan nergens lopen zonder in de pauwenpoep te trappen, bah ! Naast de overlast van de pauwen ook nog veel geluidsoverlast van voorbij denderende treinen.

• juni 2018

Een heleboel geluid, dat wordt veroorzaakt door de spoorbaan en de weg. Echter het meeste en irritante lawaai komt van al die pauwen. Dus de prijs kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Als ik het kan voorkomen zien ze me nooit meer terug.

• juli 2020

• mei 2019