• april 2023

Greynomads

is vanaf de grote weg aangegeven. je moet de weg verlaten: Tol betalen en de wegwijzer , ca 1 km. volgen. de Kosten bedroegen voor 1 persoon ca 11 Euro. ontbijt ca 4,50 Euro

• juli 2019

Moeilijk te vinden vanwege nieuwe snelweg en verward navigatiesysteem. Restaurant goed eten en betaalbaar met snelle service. Water - verdacht en we deden zonder, toiletten basic, douches - we gebruikten niet als niet aantrekkelijk en vrouwen waren toch opgesloten. Goed voor overnachting.

• april 2023

• juli 2019