Parking Bled

Bled, Radovljica, Slovenië

• juni 2024

Goed uitgeruste kampeerplaats met water en elektriciteit. Standplaats niet uitstekend vanwege het uitzicht. Handige supermarkt. Ja, zelfbediening betalen bij de geldautomaat. Wij hebben €25,- uitgegeven. Je bent verbonden aan 2 supermarkten en op 15 minuten lopen van Bled.

niriger

Een prima plek om Bled te bekijken. Plekken zijn ruim en water en stroom bij de prijs inbegrepen. Ook wifi, voor 1 nacht een prima locatie.

• juni 2024

• Ljubljanska cesta 21