We sliepen goed en rustig op de tweede rij. Er is vers water en vuilnisbakken. Bij de plaatselijke bakker kregen we hele lekkere baguettes. 'S Avonds was de plaats bijna vol.

agroe

Wat een geweldige plek, wij stonden op de 1e rij van een volle parkeerplaats te kijken naar een levend schilderij. Prachtige foto’s kunnen maken, heel veel Nederlanders. Geen enkele vorm van overlast gehad en heerlijk rustig geslapen. Hier komen wij weer terug.

JJAB

Hier twee nachten heerlijk gestaan. Het enige bezoek wat we gehad hebben is van 4 wilde varkens in de avond. Verder prima geslapen. Enkele kilometers verderop in het volgende dorpje zijn ook mooie overnachtingsplekken.

• Plaza de la Malvasía 21

04150, Cabo de Gata, Spanje