Collado de los Jardines

Jaén, Andalusië, Spanje

Collado de los Jardines

eenzame locatie - mooi wandelgebied - bochtige, smalle weg steil omhoog

• 23213, Spanje

• februari 2020

Mooie en rustige locatie, we hadden geen problemen om hier één nacht te blijven en waren de enige camper hier. De wegen zijn winderig en smal door het park. Ons busje is klein in vergelijking, maar we hadden geen enkel probleem.

• oktober 2019

ik begrijp niet dat dit een camperplaats mag heten, ik heb een 7 meter... de weg is 7 km lang helling 7% en maar 4 meter breed met greppel ernaast. in een van de onoverzichtelijke bochten kwam ik een integraal tegen.... wij hingen boven de greppel.. zie foto van de dashcam Levensgevaarlijk

• oktober 2019

De sterke moter van onze 8 mtr lange camper bracht ons lang de bochtige goed geasfalteerde bergweg naar deze mooie plek. We zijn een dag extra gebleven en hebben de uitgezette wandelroute over de berg gedaan. Schitterend uitzicht. Johan en Ellen

JPM-Klitsie

Deze locatie heeft 12 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• februari 2020

JPM-Klitsie

Deze locatie heeft 12 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• 23213, Spanje

3° 29' 40" W