• december 2023

Dit is geen plek om te overnachten. Wel lozen grijs water. Aardige pompbediende die je tank voor je vult. Dieselprijs per liter valt mee.

Gratis zwart-, grijs- en drinkwaterservice bij een tankbeurt van minimaal € 50,-

J7u3x$Fx_aZAXVW

Perfect geholpen door een zeer vriendelijke man. Cassette geleegd, water getankt en grijs water geloosd. keurige plek! Wij moesten ook tanken dus dan zijn de diensten gratis, zo niet dan betaal je €5 (wat ik niet meer dan logisch vind)

• december 2023

• Avenida Alcalde Manuel de la Pinta 25