Na de goede reviews moet er nu echter ern negatieve aan toevoegen. De aangegeven service is buiten werking. Geen spoel- en drinkwater. We zijn op weg naar Ronda doorgereden naar Coripe. We vonden een paradijs.

• januari 2022

propere CP. Vlakbij arena.Enkel geschikt voor camper tot 6,5m.

• november 2021

Prima plekje om te overnachten. Water, vuil water en toiletspoelen kan allemaal. Heerlijk deze vrije plekjes. Natuurlijk is de weg druk, maar dat zal vannacht wel rustiger zijn. 4 plekjes is echt het maximum.

• januari 2022

propere CP. Vlakbij arena.Enkel geschikt voor camper tot 6,5m.

• november 2021

Moron de la Frontera