Uitstekende camperstop, erg rustig 's nachts, zeer schone gemengde toiletten en warme douches, zeer goede prijs € 18 per nacht inclusief elektriciteit, mooie wandeling naar het centrum van Ronda, een mooi plein met bars en restaurants vlak voor de oude poort.

Pam-Hutchinson

Prima rustige en schone CP. Alle voorzieningen aanwezig, incl restaurant en broodjes service. WiFi zwak. Winkeltje eenvoudig, eerste levensbehoefte. Achterliggende camping ook prima, iets duurder. Grotere horizontale plekken. Wij betaalden € 18,- cash.

Noli

Prima camperplek, alleen wifi is, zoals bijna overal, slecht. Wij betaalde 18 euro per nacht, niks mis mee. Broodservice s'morgens. Geen supermarkt in omgeving. Ronda is te voet bereikbaar. Met fiets is effe doordouwen laatste stuk.

Area Autocaravanas 'El Sur'