Bungalow Camping Trevelez

hoogst gelegen camping van Spanje in Sierra Nevada - geleide wandeltochten

• A-4132

18417, Trevélez, Spanje

• oktober 2021

Deze plek mag de naam camping niet hebben ! lijkt wel een camp niemand bij receptie terwijl we belde en wel stemmen hoorde . verder uitgestorven zwembad vol troep nee snel doorgereden na een lange tocht om er te komen .

Annefrie

Beste Anne, het is heel triest om uw mening alleen over de receptie en het zwembad te lezen, wanneer u in het ongelooflijke Nationaal Park van Sierra Nevada bent geweest waar onze camping zich bevindt. Over de receptie hebben we wel een bel wanneer deze geopend is en we sluiten van 14u tot 16u, dus u heeft waarschijnlijk niet de moeite genomen om voor aankomst over onze camping te lezen, openingstijden en ook openingsdata voor het zwembad, dat helemaal geen rabbish heeft, maar vertrekt, omdat het sinds 10 september gesloten is. Hoe verwacht je dat een zwembad geopend wordt op 1560 meter hoogte waar de nachten nu 8C zijn. Dit is Spanje weet je en dit is een hoge berg. Maar alle informatie stond op onze officiële website. Ik denk niet dat het jouw plek was om van te genieten, omdat je de geweldige en spectaculaire uitzichten en de natuurlijke omgeving niet hebt opgemerkt. We spreken perfect Engels en Frans en helpen onze klanten om te wandelen, ham te kopen en hen zelfs te helpen met alles wat ze nodig hebben, dus misschien was dat niet zo belangrijk voor u. Iedereen heeft andere prioriteiten en smaken, maar er zijn natuurlijk verschillende manieren om dingen te zeggen. Alexandra Sitges

Buitengewoon vriendelijke ontvangst. Sanitair wat verouderd, maar heel bijzonder, een camping op die hoogte waar tevens een zwembad en restaurant is. Gelukkig hadden we geen Womo van 10 meter 😉 en was een goede plek snel gevonden.

hadank

Geachte heer Hadank, hartelijk dank voor uw mooie uitleg voor andere klanten om informatie over onze plaats te krijgen. Met vriendelijke groet, Alexandra Sitges

• februari 2020

mooie rit en omgeving maar camping valt wat tegen. om op plateau te komen in de klim een haakse bocht maken...beetje krap met 7,5 mtr. douches goed warm, geen losplaats alleen putje voor cassette. restaurant dicht. receptie alleen open na bellen.

John-Doe

Goedemiddag, bedankt voor je review. Als ze ons hadden gevraagd, hadden we de plotmaatregelen kunnen rapporteren, mensen doen het meestal, vooral omdat we 1560 meter in een bos zijn en de plots zijn gescheiden door bomen. We hebben een losservice vol water en legen voor € 5, zelfs voor klanten die niet overnachten. Het restaurant is geopend van Pasen tot oktober en ook op feestdagen. Bij de receptie is er een teken van schema's, naast een telefoonnummer voor het geval het na uren aankomt, en in het geval dat we een klant boven de camping bezoeken, dat we weten dat er iemand is die binnen wil komen. Met vriendelijke groet, Alexandra Sitges

• oktober 2021

• februari 2020