• april 2023

leuke camping. Een gezellige chaos van caravans, campers en tenten overal onder de bomen. er is een restaurant met prima eten. het sanitair is goed maar mag iets vaker schoon gemaakt worden. vanaf de camping kan je prachtig wandelen b.v. naar de Siërra Alta met een schitterend 360gr uitzicht.

• oktober 2019

• juni 2019

Veel bomen, voel me niet veilig indien brand. Veel onnodige vragen bij inschrijving. Niet geschikt voor grote campers teveel bomen rommelig geheel. Schoon sanitaire.

• april 2023

• oktober 2019