Camping Lago Barasona

La Puebla de Castro, Huesca, Aragón, Spanje

• juni 2024

mooie camping met grote plaatsen. mooi sanitair alleen geen stopcontact nergens!? In het restaurant goed en betaalbaar kunnen eten!

• juni 2024

Gelegen aan een drukke weg. Hond uitlaten moet je doen op een veldje wat wordt gebruikt voor grof vuil opslag. Verder is er in de directe omgeving weinig te doen. We hadden het na een dag wel gezien.

Camperts.nl

Prachtige camping. Mooi en schoon sanitair. twee mooie zwembaden en vriendelijk personeel.

Camping Lago Barasona