• januari 2022

We kwamen voor het lozen van het toilet maar het is afgeplakt dus niet te gebruiken. Restaurant ook dicht.

• december 2019

Vies en extreem veel lawaai. Water en afval water afvoer defect

• januari 2019

Vooral een vrachtwagen top maar 5 andere kampeerders daar toen ik om 3 uur aankwam. Garage en winkel open. Houd er rekening mee dat er constant achtergrondlawaai en frequente voertuigbewegingen zijn. het is slechts vlak bij de snelweg dus erg handig.

• januari 2022

• december 2019