Area de camping El Molino

Luanco, Asturië, Spanje

Is totaal ongeschikt voor campers. Is een weiland en als het geregend heeft kun je een trekker bestellen om je los te trekken. Een het gras was in geen maanden gemaaid. Zijn dus snel door gereden. Hoop dat de eigenaar van de camping deze revieuws leest en er iets aan doet.

• december 2023

AKnausianer

Mooie locatie, met gazon. 10 euro per nacht plus 4,70 stroom naar keuze. Te betalen op de camping tegenover el molino. Ik adviseer met alle olieverversingsservices die werken.

• december 2023

Area de camping El Molino