Het is een hele mooie rustige plaats. en voor water in een put Linker Deksel er af en slang op een gardena aansluiten. 02-05-2024 Hymer B614

Hymerb614g

rustige plek gratis stroom,water en afvoer. Uitzicht op de weilanden. Heerlijk voor rustzoekers.

wascamp

Prima plek, schoon en zeer stil, mooi uitzicht op koeien en paarden. Stroom in orde alleen water tappen voor ons niet te doen omdat wij niet de juiste aansluiting hadden. Water spoot recht omhoog. Wij stonden hier 2 nachten alleen en hebben prachtige wandelingen gemaakt. Dank aan Cañizo!

• Calle Clavel 1

49128, Cañizo, Spanje