Camperplaats Blanes

Blanes, Gerona, Catalonië, Spanje

Camperplaats Blanes

grote parking in centrum - naast supermarkt - gratis van 15/9 tot 15/6 - strand 250m - centrum 500m

• Carrer d'Antoni Gaudí

17300, Blanes, Spanje

• juli 2020

Mooie plek om Blanes te bezoeken en in de wintermaanden is het gratis. De plaats wordt goed bezocht en de politie rijd af en toe rond en we hebben ons wel veilig gevoeld en er stonden wel 15 campers. We waren hier in Februari 🚐👍😀

• februari 2020

Leuk en handig voor de stad. Geen water of afval maar voelde veilig en het was stil na middernacht

• februari 2020

Zoals ik al vaak heb gezegd, was er voldoende parkeergelegenheid voor campers, maar er was voldoende ruimte om een nacht gratis te staan. Kleine supermarkt aan de overkant van de straat verse baguettes!

frog-one

Alle 20 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Campinggedrag toegestaan

• juli 2020