grote parking kort bij strand met beperkt aantal camperplaatsen, maar er stonden in totaal toch wel een 50 tal campers op het plein. Niet echt een idyllische of mooie locatie, maar voor 1 of 2 nachtjes best te doen. Winkels en restaurants in omgeving. Was gratis (in april 2024)

sarayke

Vanavond weggestuurd door de politie omdat we meer dan 1 parkeerplaats gebruikten. Direct vertrekken. Dit is voor ons voor het eerst in n drie jaar. Er is in het weekeinde een evenement waardoor vlakbij een enorme tent wordt opgebouwd. Ik denk dat de actie van de politie daarmee te maken heeft.

TheovH

Prima plek om de stad te bezoeken. 6 afgebakende plaatsen, de overige 20 campers stonden op een ander gedeelte van de (gratis) parkeerplaats.

• Carrer d'Antoni Gaudí

17300, Blanes, Spanje