• mei 2022

We hebben op deze plaats geen enkele aanwijzing kunnen vinden dat het overnachten in een camper hier is toegestaan. We hebben overal gezocht naar het bord op de foto maar hebben deze niet kunnen vinden en zijn daarom doorgereden.

• april 2022

Je zou er kunnen staan, maar wij zijn doorgereden naar Vallarta. nog een uur rijden vanuit het oosten naar o zo aangenaam daar!

• december 2021

verbleef op een zaterdagavond v rustige veilige beste plek van alle anderen in de omgeving. 1 nacht stop geen faciliteiten?

• mei 2022

• april 2022