het is een gewone parkeerplaats. er stond geen enkele camper. het ziet er ongezellig uit en wij kregen er geen goed gevoel van dus zijn wij doorgereden

xandraH

de grote van de parkeerplaats klopt. op zaterdag middag werdt het restje van de markt opgeruimd. we hebben hier even gestaan en rond gekeken. Het "voelde" niet veilig en zijn doorgereden.

• december 2023

Grote en centrale parkeerplaats, perfect voor een bezoek aan Lleida. Overnacht niet op vrijdagavond. Op zaterdag is er markt en de politie maakte ons om 2 uur 's nachts wakker :(

• december 2023

Parking Avinguda de Prat de la Riba