Grote, zeer nette CP. Top sanitair. Alleen Duitsers, de Spanjaard voelt zich hier buitenland. Supermarkt met volledige kampeeruitrusting. animatie voor kinderen Conclusie: teveel Duits voor ons voor een vakantie in Spanje 😉 we verbleven hier twee nachten.

Bia

superfijne camping. rustig en direct aan zee. sanitair wordt er goed schoon gehouden. restaurant is niet goed (toen wij er waren.) maar je kan er prima gezellig zitten voor een drankje. eten zou ik overslaan. Wifi is 6,00 per dag. Voor zo’n dure camping is dat wel een beetje sneu.

JanMonster

fijn verblijf gehad. heerlijk gegeten in het restaurant! prima bediening!

JanMonster

fijn verblijf gehad. heerlijk gegeten in het restaurant! prima bediening!

Camping Aquarius