Het is gewoon een grote parkeerplaats Dorpje net bezocht, en we staan hier geparkeerd. Zie nu dat het een CC is op mijn telefoon. Er staat nergens dat je er niet mag overnachten. Vuilcontainers staan er ook voor gescheiden afval.

Ad-F

is echt niet toegestaan! deze voorganger heeft geluk gehad!

• maart 2023

Heel rustige en veilige plek, geen verbod voor campers, geen enkel probleem in deze winterperiode, maar campinggedrag is zoals normaal op alle spaanse parkeerplaatsen niet toegestaan, parkeren en overnachten geen enkel probleem.

Ad-F

is echt niet toegestaan! deze voorganger heeft geluk gehad!

• maart 2023

• Carrer de Sant Antoni 14