Niets toe te voegen aan eerdere recensies. Top camping. Gebruik de ACSI kaart voor leuke korting. Heerlijke plek aan het strand en mooie fietsroute naar Cambrils. Prachtig sanitair en fantastische douche. Komen hier zeker terug.

Kwybus

Heerlijk verblijf! Hier gaan we zeker weten terugkomen. Mooi sanitair, ruime plekken, behulpzaamheid op en top! Fijne omgeving om te ontdekken, vrienden voor het leven gemaakt en een plek die je hart kan stelen. Hou je van retro, vintage en rust dan is dit je plekje.

Camping Miramar