hele fijne camperplaats waar je ‘‘s morgens gewekt wordt door vrolijke vogelzang, vooral de Nachtegaal doet de hele dag en nacht goed zijn best🤗 Jantien en Walter zij hele aardige en zorgzame eigenaren👍🏻 Als we weer in de buurt zijn komen we zeker nog eens aan

digiton

Leuk dat jullie bij ons verbleven. De vogels zijn hier idd indrukwekkend. Graag weer tot ziens

Wat een pareltje! Heel blij dat we deze CP ontdekt hebben voor rust en geluiden van de natuur. En wat goed dat de prijs gerelateerd is aan dat waar je gebruik van maakt.

Twiduusje

Bedankt voor jullie reactie, fijn dat jullie ons prijsbeleid waarderen, zo is het, het eerlijkste voor iedereen. tot ziens

Een ideale plek om tot rust te komen bij doorreis of om enkele dagen pauze te nemen! Lekkere eitjes! dank aan Walter en Jantien!

Janenmieke-Belgie

Fijn dat je hier even helemaal tot rust gekomen bent. zien jullie graag weer terug als je in de buurt bent.

La Tierra Verde